Pakiet średni

Dla tych, którzy organizują nieduże wesela, małe przyjęcie, które chcieliby ukwiecić przygotowanymi przez nas kompozycjami oraz chcą zamówić elementy z florystyki osobistej.

W przypadku tego pakietu pozostawiasz nam wszelkie aspekty realizacji (dostawa, montaż i demontaż – usługa dodatkowo płatna, ustalamy w zależności od miejsca obiektu ) lub odbierasz wszystkie elementy dekoracyjne z pracowni i samodzielnie zajmujesz się ich rozłożeniem (w tym wypadku wypożyczone naczynia  na kwiaty oraz elementy dekoracyjne należy zwrócić maksymalnie do 3 dni) – wybór należy do Ciebie!

Czasami bywa, że przy dużym obłożeniu terminu ta ostatnia forma jest jedyną możliwą.

Ceny są orientacyjne, pozwalające zaplanować budżet i podlegają negocjacji.

KWIATY DO ŚLUBU

– bukiet ślubny 250-350zł,

– bukiet ślubny kaskadowy od 450zł,

– przypinka do garnituru/smokingu dla pana młodego – 35zł

– bukiet dla świadkowej/druhen od 140zł

– bransoletka kwiatowa (opaska na rękę) dla świadkowej/druhen od 70zł

– przypinka do garnituru dla świadka/drużbów od 25-30zł

– wianek  ślubny od 150-220zł,

– wianuszki dla druhen od 100zł

– rożki z płatkami 15zł/szt.

– dekoracja na samochód: gotowe mini bukieciki na przyssawkach
do samodzielnego montażu na okolice klamek (2-4szt.), na maskę samochodu (5-7szt.) – 25zł/szt.

Kompozycje na stoły gości

– niskie w wazach– 150-250zł

– bukiety w wazonach – 80 -150zł

– pojedyncze buteleczki/flakoniki z kwiatami 20-35zł/szt.

– kompozycje wysokie – od 250zł

– kompozycje wysokie premium  – 400 – 600zł.

Kompozycja na osobny stół Państwa Młodych

– w formie podłużnej kompozycji z zieleni i kwiatów, z samych kwiatów bądź z samej zieleni,

– w formie kilku mniejszych kompozycji ułożonych wzdłuż stołu,

– w formie kompozycji ułożonych na i przed stołem (asymetrycznie),

– w formie girlandy z zieleni lub zieleni i kwiatów,

– w formie zestawu niedużych buteleczek, flakoników  z pojedynczymi kwiatami/małymi bukiecikami,
plus lampioników ze świecami/t-ligtami ułożonymi wzdłuż stołu

lub  inne propozycje 350-600zł i więcej przy niestandardowym zamówieniu (w zależności od długości, rodzaju kwiatów i zieleni)

Inne dodatki

– bramka za stołem Państwa Młodych – od 700-2000zł i więcej przy niestandardowym zamówieniu

– świeczniki szklane na nóżce ze świecami (3 różne wysokości)15-18zł/szt. lub 45zł/zestaw 3 sztuk

– szklane walce ze świecami (różne wysokości) 18-25zł

– tablica powitalna – 50zł

– drewniana sztaluga – 30zł

– drewniana tablica na plan stołów – 40zł

– złote/srebrne  lustro na plan stołów – 80zł

– złota metalowa sztaluga – 50zł

– zestaw 3 drewnianych latarni ze świecami (np. na wejście) – 100zł/zestaw

Jak przebiega nasza współpraca?

1. OFERTA

W odpowiedzi na wypełniony formularz (opierając się o informacje w nim zawarte) w przeciągu kilku dni prześlemy naszą propozycję kosztową na podany adres email.
Jest to oczywiście wstępna i bardzo ogólna wycena, która wymaga dokładniejszego omówienia i podlega negocjacjom.

2. AKCEPTACJA

Po wstępnej akceptacji naszej oferty zapraszamy Was na spotkanie, podczas którego możemy omówić wszystkie niejasności, ustalić szczegółową wizję i pragnienia.
Jest też możliwość złożenia zamówienia i załatwienia wszelkich formalności online.
Wiem, ze taka formę preferują bardzo zapracowani lub mieszkający w innych miastach czy za granicą.

3. UMOWA

W zależności od terminu realizacji podpisujemy umowę: rezerwującą terminu Waszego ślubu – macie wówczas pewność, że trzymamy dla Was ten termin,
a szczegóły możemy ustalić później (jest to szczególnie wygodne przy zleceniach na kolejne sezony ślubne, kiedy trendy, pomysły, pragnienia dopiero się kształtują i mogą się zmieniać). Pobieramy wówczas zadatek rezerwacyjny.

Przy sprecyzowanych już pragnieniach oraz konkretnej wizji podpisujemy umowę na usługi florystyczne, zawierająca ustalony opis i zakres usług.
Po jej podpisaniu trzeba będzie wpłacić zadatek, najczęściej 20-30% wartości zamówienia.

4. AKTUALIZACJE KOSZTORYSU

Naszą ofertę możecie swobodnie modyfikować – podsumowujemy wszystko maksymalnie dwa tygodnie przed datą Waszej uroczystości
– a każda aktualizacja jest aneksem do podpisanej umowy, przesłana jest każdorazowo drogą elektroniczną do osoby kontaktowej z prośbą o pisemną akceptację. Dzięki temu macie możliwość dokonywania modyfikacji – dodawania, usuwania, zmieniania pozycji. Ostatecznie obowiązuje ostatnia, zaakceptowana wersja kosztorysu/oferty.

5. DYSPOZYCYJNOŚĆ

Jestem do Waszej dyspozycji – bardzo się staram, by rozwiewać Wasze wszelkie wątpliwości, pomagać, wspierać. Kiedy tylko czujecie potrzebę – mogę  się z Wami spotkać i porozmawiać o naszej współpracy, wizji realizacji.
Nie mam problemu z kontaktowaniem się z Wami poprzez komunikatory czy media społecznościowe (proszę tylko o zachowanie zdrowego rozsądku).

6. REALIZACJA

W przypadku tego pakietu pozostawiasz nam wszelkie aspekty realizacji (dostawa, montaż i demontaż – usługa dodatkowo płatna) lub odbierasz wszystkie elementy dekoracyjne z pracowni i samodzielnie zajmujesz się ich rozłożeniem (w tym wypadku wypożyczone naczynia  na kwiaty oraz elementy dekoracyjne należy zwrócić maksymalnie do 3 dni) – wybór należy do Ciebie!

Czasami bywa, że przy dużym obłożeniu terminu ta ostatnia forma jest jedynie możliwą.

SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ