Pakiet średni
Dla tych, którzy organizują nieduże wesela, małe przyjęcie, które chcieliby ukwiecić przygotowanymi przez nas kompozycjami oraz chcą zamówić elementy z florystyki osobistej.
W przypadku tego pakietu pozostawiasz nam wszelkie aspekty realizacji (dostawa, montaż i demontaż – usługa dodatkowo płatna, ustalamy w zależności od miejsca obiektu ) lub odbierasz wszystkie elementy dekoracyjne z pracowni i samodzielnie zajmujesz się ich rozłożeniem (w tym wypadku wypożyczone naczynia na kwiaty oraz elementy dekoracyjne należy zwrócić maksymalnie do 3 dni) – wybór należy do Ciebie!
Czasami bywa, że przy dużym obłożeniu terminu ta ostatnia forma jest jedyną możliwą.
Ceny są orientacyjne, pozwalające zaplanować budżet i podlegają negocjacji.
KWIATY DO ŚLUBU
– bukiet ślubny 250-350zł,
– bukiet ślubny kaskadowy od 450zł,
– przypinka do garnituru/smokingu dla pana młodego – 35zł
– bukiet dla świadkowej/druhen od 140zł
– bransoletka kwiatowa (opaska na rękę) dla świadkowej/druhen od 70zł
– przypinka do garnituru dla świadka/drużbów od 25-30zł
– wianek ślubny od 150-220zł,
– wianuszki dla druhen od 100zł
– rożki z płatkami 15zł/szt.
– dekoracja na samochód: gotowe mini bukieciki na przyssawkach
do samodzielnego montażu na okolice klamek (2-4szt.), na maskę samochodu (5-7szt.) – 25zł/szt.
Kompozycje na stoły gości
– niskie w wazach– 150-250zł
– bukiety w wazonach – 80 -150zł
– pojedyncze buteleczki/flakoniki z kwiatami 20-35zł/szt.
– kompozycje wysokie – od 250zł
– kompozycje wysokie premium – 400 – 600zł.
– w formie podłużnej kompozycji z zieleni i kwiatów, z samych kwiatów bądź z samej zieleni,
– w formie kilku mniejszych kompozycji ułożonych wzdłuż stołu,
– w formie kompozycji ułożonych na i przed stołem (asymetrycznie),
– w formie girlandy z zieleni lub zieleni i kwiatów,
– w formie zestawu niedużych buteleczek, flakoników z pojedynczymi kwiatami/małymi bukiecikami,
plus lampioników ze świecami/t-ligtami ułożonymi wzdłuż stołu
lub inne propozycje 350-600zł i więcej przy niestandardowym zamówieniu (w zależności od długości, rodzaju kwiatów i zieleni)
– bramka za stołem Państwa Młodych – od 700-2000zł i więcej przy niestandardowym zamówieniu
– świeczniki szklane na nóżce ze świecami (3 różne wysokości)15-18zł/szt. lub 45zł/zestaw 3 sztuk
– szklane walce ze świecami (różne wysokości) 18-25zł
– tablica powitalna – 50zł
– drewniana sztaluga – 30zł
– drewniana tablica na plan stołów – 40zł
– złote/srebrne lustro na plan stołów – 80zł
– złota metalowa sztaluga – 50zł
– zestaw 3 drewnianych latarni ze świecami (np. na wejście) – 100zł/zestaw
Jak przebiega nasza współpraca?
1. OFERTA
W odpowiedzi na wypełniony formularz (opierając się o informacje w nim zawarte) w przeciągu kilku dni prześlemy naszą propozycję kosztową na podany adres email.
Jest to oczywiście wstępna i bardzo ogólna wycena, która wymaga dokładniejszego omówienia i podlega negocjacjom.
2. AKCEPTACJA
Po wstępnej akceptacji naszej oferty zapraszamy Was na spotkanie, podczas którego możemy omówić wszystkie niejasności, ustalić szczegółową wizję i pragnienia.
Jest też możliwość złożenia zamówienia i załatwienia wszelkich formalności online.
Wiem, ze taka formę preferują bardzo zapracowani lub mieszkający w innych miastach czy za granicą.
3. UMOWA
W zależności od terminu realizacji podpisujemy umowę: rezerwującą terminu Waszego ślubu – macie wówczas pewność, że trzymamy dla Was ten termin,
a szczegóły możemy ustalić później (jest to szczególnie wygodne przy zleceniach na kolejne sezony ślubne, kiedy trendy, pomysły, pragnienia dopiero się kształtują i mogą się zmieniać). Pobieramy wówczas zadatek rezerwacyjny.
Przy sprecyzowanych już pragnieniach oraz konkretnej wizji podpisujemy umowę na usługi florystyczne, zawierająca ustalony opis i zakres usług.
Po jej podpisaniu trzeba będzie wpłacić zadatek, najczęściej 20-30% wartości zamówienia.
4. AKTUALIZACJE KOSZTORYSU
Naszą ofertę możecie swobodnie modyfikować – podsumowujemy wszystko maksymalnie dwa tygodnie przed datą Waszej uroczystości
– a każda aktualizacja jest aneksem do podpisanej umowy, przesłana jest każdorazowo drogą elektroniczną do osoby kontaktowej z prośbą o pisemną akceptację. Dzięki temu macie możliwość dokonywania modyfikacji – dodawania, usuwania, zmieniania pozycji. Ostatecznie obowiązuje ostatnia, zaakceptowana wersja kosztorysu/oferty.
5. DYSPOZYCYJNOŚĆ
Jestem do Waszej dyspozycji – bardzo się staram, by rozwiewać Wasze wszelkie wątpliwości, pomagać, wspierać. Kiedy tylko czujecie potrzebę – mogę się z Wami spotkać i porozmawiać o naszej współpracy, wizji realizacji.
Nie mam problemu z kontaktowaniem się z Wami poprzez komunikatory czy media społecznościowe (proszę tylko o zachowanie zdrowego rozsądku).
6. REALIZACJA
W przypadku tego pakietu pozostawiasz nam wszelkie aspekty realizacji (dostawa, montaż i demontaż – usługa dodatkowo płatna) lub odbierasz wszystkie elementy dekoracyjne z pracowni i samodzielnie zajmujesz się ich rozłożeniem (w tym wypadku wypożyczone naczynia na kwiaty oraz elementy dekoracyjne należy zwrócić maksymalnie do 3 dni) – wybór należy do Ciebie!
Czasami bywa, że przy dużym obłożeniu terminu ta ostatnia forma jest jedynie możliwą.
SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ